روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

متن اهنگ تو مال منی از نامی عبداللهی + دانلود

مال منی

شاید بار دیگه سراغم بیای

گمونم این دفعه بزرگتر بشی …


متن و لینک دانلود در ادامه مطلب

 

تو هر چی دلت خواست با من بگو

شاید با سکوتم سبکتر بشی

عجب حالیه با تو بودن هنوز

مثل حس بارون روی یه باغ پیر

به من فرصت تازه بودن بده

تو روزای خوب ُ از من نگیر


***

هنوز با تو هستم تو تنهایی هام

نمیخوام نبودت رو باور کنم

امیدم به اینه تو تو فکرمی

شاید بار غم هامو کمتر کنم

فقط خاطرات ُ به یادت بیار

نذار زیر اوار غم بشکنی

تو شبهای تاریک کنارم بمون

از این دار دنیا تو مال منی

.




لینک دانلود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد