روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

صبح

گاهی اینکه صبح ها
دلت نمی خواد بیدار بشی
همیشه نشونه ی تنبلی نیست!
خسته ای از زندگی
نمی خوای قبول کنی که یک روزِ دیگه شروع شده

میگذرد

میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد
روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم
فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختم

گاهی مرا یاد کن

گاهی مرا یاد کن
من هنوز همانم
که اگر ساعتی از من بیخبر بودی
آسمان را به زمین میدوختی ….

قسمت بود

“قسمت بود”
.
که تا دل سپردم، دیگر نباشی !
.
.
.
این تنها حرفیست
که نبودنت را توجیه میکند
شاید هم،
.
مرا آرام . . .

http://asheganeh.ir

برخی آدمها به زندگیتان می آیند

که برایتان نعمت باشند

و برخی نیز عبرت!!!

قطعه عاشقانه بهاری دیگر

و من
از نبودنت بر سر سفره
پی به آمدن بهاری دیگر می برم
چه سنگین اند بعضی ثانیه ها !