روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

روزهای تاریک

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست ... تو دنیای منی اما ... به دنیا اعتمادی تیست ...

افسوس

دوستش داشتم
و هرگز باورم نمی شد
که این نیز ، مثل هر چیز دیگر
خواهد گذشت .
و از شیرینی عشق
تنها رایحه ای تلخ ،
در جان من باقی خواهد ماند....

نحس

همه میگن عدد 13 نحسه...
من میگم 1 و 3 عامل نحسیه نه 13..!
عشقهای امروزی یا 1طرفه اند یا 3طرفه...

ﮐـــﺎﻏـﺬ پــﺎﺭﻩ !

تﻌــﻬـﺪ ﺩﺍﺷﺘــﻦ، ﻗــﺸﻨﮕــﻪ !!
ﺣﺘـــﯽ ﺗﻌﻠــﻖ ﺩﺍﺷﺘﻦ !
ﺍﯾﻨﮑـﻪ ﺑﺪﻭﻧــﯽ ﻣـــﺎﻝ ﮐﺴــﯽ ﻫﺴﺘــﯽ ...
ﺳــﻬـﻢ ﮐﺴــﯽ ﻫﺴﺘــﯽ ...
ﻭ ﺍﻭﻧـــﻢ ﻣـــﺎﻝ ﺗـــﻮﺋـــﻪ ..
ﺣـــﻖ ﺗـــﻮﺋــﻪ ..
ﻣﻬـــﻢ ﻧﯿــﺲ ﺍﯾﻦ ﺗﻌــﻬـﺪ ﺍﻣـﻀــﺎﺀ ﺑﺸــﻪ
ﺗـــﻮ ﯾﻪ ﮐـــﺎﻏـﺬ پــﺎﺭﻩ !
ﺍﺻـــﻠﺶ ﺟـــﺎﯼ ﺩﯾﮕــﻪ ﺳَﻨَــﺪ ﺧﻮﺭﺩﻩ ..
ﺗﻮﯼ ﺩﻻﺗـــــــــــﻮﻥ♥

ﻣـﺮﺯ

ﺭﻭﯼ ﻣـﺮﺯ ﺑﺎﺭﯾﮑــﯽ ﻗﺪﻡ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ ...
ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻟــﻢ
ﻧﻪ ﺑﻮﺩﻧــــــــــﺖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﻭ ﻧﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧــــــﺖ ﺭﺍ ...

جـغـد

خـدایـا....
آدم هـایـت مـن و آوازهـایـم رادوسـت نـدارنـد....
خـدا گـفـت:
آوازهـای تـو بـوی دل کـنـدن مـی دهـنـد....
و....
آدم هـا عـاشـق دل بـسـتن انـد....
امـا....!
تـو بـخـوان.....
و هـمـیـشـه بـخـوان....!
کـه آواز تـو....
حـقـیـقـت اسـت و.....
طـعـم حـقـیـقـت....تـلـخ....!!!

مـهره

مـهره هــا را بـهم بریـز
بـــازی نــــــمیـکنم
در شـطرنـجی که شــــــاهـش
تــو نـــــــبـاشی‎!

تعلق که نداشته باشی
به جایی … به کسی … به چیزی …
تمام شدنت راحت تر
از آنی میشود که گمان می بُردی !

پاییــــــــــــــــز

بگــــــــــــذر تابستان
حالـــــم با تـــو خوب نمی شـود
پاییــــــــــــــــز حال مرا
خوب می شناسد..

حباب

روی حباب ایستاده ام
نه را برگشت دارم نه نای رفتن
فریادهایم به گوشش نمیرسد،گوشش پرشده از هیاهوها
چقدر غریب و بی کس شدم
چشمانم گریه را بس کنید
خسته ام
به خواب ابدی احتیاج دارم

زمـــستان

اینـقد با همـه بهـار بودی
من زمـــستان شدمـ
دیگــر از سـَـردی ام نپـرس

حتی یه ثانیه برام انگار یه عمر دیگه بود
وقتی رسیدی عشق تو از سر من پریده بود
اهای غریبه با توام نفهمیدی چی کشیدم ،یه یادگاری از تو بود به هر چی که میرسیدم
گفته بودی که عشقمو پای هوس نمیبری
گفتی تو آغوش کسی نفس،نفس نمیزنی
اما صدای نعره هات به گوش آسمون رسید
با لحن تیز خندهاش رو رگ آبروم کشید